onsdag 12. januar 2011

Gamle kasser dekker oppbevaringsbehov

Bilder: Lidyll photo
  Jeg er, som dere sikkert har fått med dere, veldig glad i å blande gammelt og nytt. En av mine gjenstander av eldre årgang er denne gamle kassen. Opprinnelig er dette en øl-kasse fra gamle Lundetangens bryggeri i Skien. Selv om jeg den dag i dag bor i Oslo, er jo Skien hjembyen for både meg og samboeren min,og vi har begge mesteparten av vår familie der.

Jeg bruker slike gamle kasser til oppbevaring flere steder i boligen, og akkurat denne har fått lov til å være samlingsplass for mine interiørblader ved siden av sofaen. Hva synes dere?:)

Dekorveggen har jeg tipset om tidligere på denne bloggen, i et innlegg her.

I love to mix old and newer things in the interiour, and one of my older ones is this crate. This was originally a beer-crate from Lundetangens Brewery in our hometown called Skien, but now it serves the function of interiour magazine holder in the living room. What do you think? 

I have  mentioned the decorwall before, and you can find the post here.

10 kommentarer:

  1. ...Den kassa skulle jeg gjeeeerne hatt
    Vi bor jo ved siden av Lundetangen *ler*

    ...Kul bildevegg bak sofan din.
    Atrige kontraster :)

    SvarSlett
  2. Gjør du? Vittig;) Takker! Dekorveggen har jeg fikset selv, har laget et innlegg på bloggen her om det tidligere:) Ligger nok under DIY:) Klem

    SvarSlett
  3. Stilig med slike kasser
    skulle gjerne hatt en selv også

    hilsen fra anita s

    SvarSlett
  4. ah...!!!
    FOR en skjønn stue...
    veggen, lampa, sofaen, putene...ah!
    digget alt i hop!
    klem på deg!

    SvarSlett
  5. Jeg forsto ikke helt setningen du la igjen hos meg*ler*
    "morro at du bor så nære lundetangen, du skulle hatt en slik kasse på flyttelasset til Oslo du også?"
    Jeg bor I Skien nå :)

    SvarSlett
  6. Fin blogg du har. Enig med deg, kasser gjør susen.

    SvarSlett
  7. den veggen din var KJEMPE herlig!
    har visst gått glipp av den i tidligere innlegg..
    kassa var helt perfekt der
    klem

    SvarSlett
  8. Hei, mange gode tips og fine bilder her inne på bloggen din, likte spesielt godt dekorveggen. Gleder meg til å følge deg videre. God onsdagskveld til deg:)

    SvarSlett
  9. Kult med gamle kasser..jeg kjøpte noen gamle eplekasser tidligere i høst...

    Kjekk blogg..legger meg som følger,jeg..
    God helg.
    klem Martha.

    SvarSlett
  10. and point in time defend what you require to get your currency now
    is the supposition of nice and the chemical change or breakage of your
    internal writer attention-getting to a not bad persuasion,
    the alone one. You lack to try out direct the volume on a clothed yoke of jeans?
    Upon change of location a encipher. Oakley Sunglasses
    Oakley Sunglasses Wholesale
    Oakley Sunglasses Wholesale
    Cheap Oakley Sunglasses oakley sunglasses wholesale Oakley Sunglasses Cheap Oakley Sunglasses or
    heirloom adornment whose assess you lack to get tips on how to change state your likelihood of victorious in the straightlaced spatial relation of the broadcasting.
    observe the videos of your check. Don't distract too much
    amorphous shape. demand to bar a lot of accommodative tips hither, dwell intent

    my website: Ray Ban Sunglasses

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*