fredag 12. april 2013

Detaljer og fargefest


Jeg er veldig glad i å blande inn 
farger 
i et ellers hvitt og nøtralt interiør.
...det vet jo dere som har fulgt meg en stund!
Farger gjør meg glad!

For øyeblikket har jeg dilla på 
mintgrønt, fersken og korall.
Korall er forresten en av de store trendene denne våren! 
I tillegg har jeg denne helgen blandet inn litt blått. 
...forandring fryder!


...og et lite dekortips som allerede har blitt vist hos en rekke bloggere, men som alltid er verdt å gjenta:
Dekorer t-lysene med dekorteip!

Sett gjerne flere t-lys med ulike dekorteiper samlet på et fat.
Lekre på festbordet eller som smådetaljer i interiøret!
 #loveit

Bilder: Lidyll photo

Bilde er selvlaget og finnes i tidligere innlegg HER/t-lys fra Ikea/Omaggio vase liten fra Hviit/Retro lysstake (loppe)i gull fra Maritabutikken (Markveien i Oslo)/Snacks bolle fra Kremmerhuset/Sevietter fra Søstrene Grene/ Krakk fra loppis trukket om selv i retro tekstil.

Ønsker alle en super helg!

***
Some colors to make me happy!
Have a happy weekend!


8 kommentarer:

  1. Hei Live:O)!

    Takk for god idè med dekorteip rundt te-lysene:O)! Hvor kjøper du de pastellfargede washi teipene dine? Jeg har noen fra søstrene grene men finner ikke lys blått/grønt og lys rosa blant annet.

    Klem fra Iren :O) ps: god helg til deg også og pusen såklart:O)

    SvarSlett
  2. Herlige farger!
    Gratulerer ellers med galleriplass i månedens utfordring! Du tar så fine og stemningsfulle bilder! :)
    God helg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  3. Korall og blått er HOT:))
    Kjempefine detaljer og flotte bilder!

    Ha en fin fin helg ♥

    SvarSlett
  4. Saa smart med telysene! jeg har ikke sett det f;r jeg! m[ pr;ves ut!! God helg til deg!

    SvarSlett
  5. Du er veldig flink med farger! En nydelig palett du viser her! Så lurt å pynte telysene! Det skal jeg jammen gjøre med en gang;-)
    Ønsker deg en super helg!
    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  6. Så masse lekre farger hos deg Live - herlig og energisk! Jeg har dilla på knallrosa og turkis så her er det skikkelige knallfarger i heimen for tiden :-)

    Ønsker deg en fiiiiin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  7. dekorlys på telysene er jo en kjempeide, har sett det før men helt glemt det ut, takk for påminnelsen:-) deilig fargesammensetning du viser, elsker pasteller ♥ god helg

    SvarSlett
  8. Smart ide med telysene!

    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*