lørdag 13. oktober 2012

Finalister "Høstfarger"



 Delikat bilde med delikate farger. Moderne møter natur og gjenbruk. Nydelig komposisjon.
 


Gull er i vinden om dagen!
Herlige kombinasjoner og nydelig bilde. 
Interiørblogger på ekte vis med kaffekoppen og interiørbladene på sofakanten!




Huset ved fjorden
Pasteller kan også være fine farger på høsten!
Herlig komposisjon og innbydende bilde. Nydelig med det gule pleddet mot det grønne/mintgrønne.



 Ralfefarfars paradis
 Nydelig palett, herlig strikk som hører høsten til og sjarmerede bilde. Farger i perfekt harmoni som gir en nydelig helhet.




Den svart/hvite stilen er fortsatt sterk i motebildet.
..med en dæsj farge blir det herlig høstlig!
Nydelig bilde med fine detaljer.




 Herlig høstlig stue i naturtoner.
Innbydende sofakrok med deilige puter, og en grenkvist i vasen som gir et ekstra høstlig "fargesplæsj". 




Å tenne i peisen en kald høstkveld er så deilig!
Et fint bilde i naturtoner, der de lilla blomstene gir et lite ekstra fargeinnspill. Nydelige detaljer og hinter om peiskos. 



Herlig bilde med fine høstfarger.
Den gule lille benken kombinert med den svart/hvite trenden ga et innbydende inntrykk. Typografi er en viktig del av interiørmoten.



Nydelig fargeharmoni og vakkert bilde.
Komposisjonen "oser" høst og "høstkos". 
Litt ute av fokus, men her virker det som et "filter".



Burgunderrødt har vært en viktig farge i motebildet i høst.
Kombinert med "høstelementer", gult, naturtoner og gull ble det en lekker helhet.


***
Tusen tusen takk til alle som meldte seg på utfordringen!
Her var det masse herlige bidrag altså-og jeg fikk meg mange smil av å titte rundt på bloggene deres!
*smile*

Nå trenger jeg deres stemmer for å kåre frem en vinner!
Så stem på din favoritt!
 Finalistene står i tilfeldig rekkefølge.

Du kan stemme frem til
Onsdag 17oktober kl 23:00

Ønsker alle en super helg!

***
The finalists in the challenge "fallcolors":
A big thank you to all the participants! 
Everyone of you made me smile!
Now: Vote for the one you would like to win!

18 kommentarer:

  1. Weeee!!!:)) Dette var moro! Tusen tusen takk:)

    SvarSlett
  2. Hei, så nydelige bidrag, her var det mange fine høstfarger:)har stemt på min favoritt:)Kine:)

    SvarSlett
  3. Herlig, tusen takk:))
    Kjempegøy!

    Mange flotte bidrag da, så konkuranssen er stoor, hehe:))

    Ha en fin fin lørdag ♥

    SvarSlett
  4. Hjelpes! Her var det mye lekkert! Skikkelig vanskelig å velge!!
    Folk er flinke:)
    GOD HELG til deg:)
    klem

    SvarSlett
  5. hurra! så sats å være finalist i så godt selskap da gitt:)
    MANGE fine bidrag!
    god helg
    klem Cathrine

    SvarSlett
  6. Å så koselig:)Så mange fine bidrag her.....
    fin lørdagskveld til deg..
    klemklem

    SvarSlett
  7. Åååå!! Så stas å være finalist blandt så mange fine bidrag! Tusen takk:)

    SvarSlett
  8. Så utruligt flotte bidrag,nydelige bilder finalistene kom med:))blir spennende å sjå kven som stikker av med seieren:)
    Fin lørdagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Flotte bidrag! Det er alltid stas med inspirasjon! :)
    Ønsker deg ei fortsatt fin helg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  10. Mange fine bidrag her! Jeg har stemt på min favoritt!

    SvarSlett
  11. Å, tusen takk!! Dette var kjempemorsomt!

    En veldig fin overraskelse på en søndag!
    Fortsatt fin kveld til deg!

    Klem

    SvarSlett
  12. Å, såå utrolig gøy å få være finalist :)
    Super hyggelig overraskelse :)
    Tusen takk!

    Ha en fin søndagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  13. Oi, her var det mye fint å velge mellom! :D Godt utvalg av flotte bilder. :)

    SvarSlett
  14. Først: jeg er utrolig lei meg for at jeg ikke fikk bidratt i utfordringen din. Her har det vært unntakstilstand med syke barn og foreldre :(
    Nå har jeg kost meg med de inspirerende finalistene og stemt på min favoritt!
    Lykke til alle som er med...
    Herlig header du har nå forresten :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  15. Åh, første gang jeg er blant finalister!
    Sååå gøy!
    Utrolig mange flotte bidrag!
    Klem

    SvarSlett
  16. Himmel og hav!!
    Her skjer det saker og ting når eg ikkje følger med!

    Så utrulig stas å bli nominert, eg er super overraska og kjempe glad:)
    Dette var kjempe kjekt:) Tusen takk!

    Og ikkje minst takk for kjempe fine kommentarer hos meg.

    Hurra!

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*