lørdag 10. august 2013

Lidyllisk stund: #mateendene

Tor Lie//Jenny Hoff//Tor Lie
Jeg var hoppende glad over å bli spurt om å delta i forbindelse med ikeas lansering av ny katalog i år igjen. 
Mitt oppdrag ble denne gangen å innrede en stund ut i fra et gitt tema:
#mateendene

I min stund skulle tilfeldig forbipasserende 
kunne slå seg ned og mate endene.
...ja, rett og slett nyte en aldri så liten hyggeSTUND
ved andedammen på St.Hanshaugen i Oslo.

Lidyll iphone//Tor Lie//Tor Lie
Jeg tenkte dele litt "behind the scenes" med dere. Jeg hadde nemlig opprinnelige planlagt 
to sittegrupper med bittelitt avstand fra hverandre.
På grunn av noen store faretruende og mørke skyer i horisonten,
 og en noe grim værmelding, valgte jeg å slå sammen til et mindre område-slik at det ville bli fortere klart for tileldige forbipasserende og at det skulle være enkelt å dekke til/rydde vekk ved regn....

Tor Lie//Lidyll iphone//Jenny Hoff
Heldigvis var det noen ytterst få som fikk lov til å nyte stunden ved andedammen før værgudene bestemte seg for å åpne alle kraner. 
Her snakker vi pøsregn, lyn og torden!

Lidyll iphone//Tor Lie//Tor Lie//Jenny Hoff
Så etter at flere av oss hadde søkt ly i lasteplanet på lastebilen en liten stund, måtte vi se oss slått av værgudene og pakke sammen stunden for denne gang.

Hva synes dere om stunden min da dere?
*smile*


Nederste bildet er lånt fra fine Medetlekentsinn-Ann Beate.
Vi hadde mye morro sammen med innkjøp og planlegging av stundene våre!
Jeg koste meg også som "assistent" under Ann Beate sin opprigg til #kveldsbad søndag 4 august på Tjuvholmen. Lekkert ble det! 
Tusen takk for fine dager og lån av bildet, Ann Beate!:)

Lyst til å se mer 
fra min stund og stundene til de andre flinke bloggerne?
Titt inn på IKEAS blogg
Livet hjemme

Dere finner også et fint innlegg 
om min stund inne hos NIB

Tusen takk til NIB og IKEA for at jeg fikk bli med også i år!
Stor takk også til IKEA/Tor Lie og Jenny Hoff for lån av bilder.

Ønsker dere alle mange flotte stunder fremover!


***
I was so lucky to be chosen for a styling job 
for IKEAs launch of the new catalouge here in Oslo.
The theme is #takebackthemoment (translated into english here). Remember to enjoy even the small moments!



5 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig du hadde gjort det da!!! Jeg ble også invitert, men måtte jobbe - skal iallefall bli med nestegang ser jo så sosialt og moro ut. Flink du er til å style , typisk med været da!!!!

    SvarSlett
  2. Så gøy, men så synd at du værgudene ikke var på din side.

    Jeg hadde nok blitt stor i øya hvis jeg kom i parken og fant en slik hyggelig innredning.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  3. Så utrulig flott laga til men så kjedelig med regnet og det som kom men godt du fekk laga det til og det fekk stå ei stund:)
    Nydelige bilder hos deg!
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. I do not even know the way I ended up here, however I thought this put up was
    once good. I don't realize who you might be but certainly you're going to a well-known blogger when
    you aren't already. Cheers!

    My site - garcinia cambogia for weight loss have a peek at this website

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*